![]() |
|
|
Gefühlte Momente und Emotionen Gedichte über Stimmungen und was euch innerlich bewegt. |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
![]() |
#1 |
![]()
A weng eiwendig
Wos is nu drin in mia, mechts so gern wissen, wei mi grod net recht gspiar. Mechts ausa schrei wias ausschaut,mit gonz vü Gfüh, owa i kos net sogn so wia is wü. Irgendwos blockt zeitweis o, im Geist so weit foart und trotzdem bi i do. Is hoit a Grfet mit da Sö, monchmoi am Bodn und daun e da Höh. Woas scho,dass nu wos kimmt wei i wos ko, woas nua net waun und Zeit rennt davo. Zeitweis geht nix vorau obwoi i wos gspirat owa grod hoit net ko. Drum woart i hoit zua, Auf oamoi wirds gehat Und i kimm zua Ruah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lieber Jokal,
es ist immer wieder eine Freude, Deine Mundart-Kabinettstückchen zu entschlüsseln. Im Geiste sitze ich in den Bergen von Österreich, das Heu ist frisch gemäht und ein freundlicher Bauer erzählt mir seine philosophischen Lebensweisheiten. Sehr gerne gelesen! Greaß Di! Schorsch PS: Bei zwei Worten bin ich mir noch unsicher: Is hoit a Grfet mit da Sö (Seele?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zitat:
Hallo Schorsch, danke für deine nette Rückmeldung, zu den zwei Worten, da hat sich wieder einmal der Fehlerteufel eingeschlichen. Sollte heißen "is hoit a Gfrett (Plage) mit der Sö (Seele). Is halt a so, dass das Hirn Fehler kompensiert und richtig deutet, daher die kleinen Sünden. Super, alles geklärt und danke für den Hinweis. Wünsche dir schöne Feiertage,ein geiles Sylvesterfest und a guats neis Joahr! Mit lieben Grüßen Josef |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lieber Joseph,
vielen Dank für die Aufklärung! Sie hat sich auf alle Fälle gelohnt, denn mit dem Wort "Gfrett" hätte ich eher die "Freude" als die "Plage" assoziiert. Wieder was gelernt! Auch Dir wünsche ich ein schönes Weihnachtsfest und einen guten Rutsch... ...mit a scheener Grieaßnockerlsubbn, a zinftiger Brettljausn (mit Sasaka un am Schnops!) un am ooständign Kaisermoarn! Servus, da Schorsch ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sehr, sehr cool. Der Überschrift nach hätte das Gedicht auch auf schwäbisch sein können. Ich liebe Österreichisch eh und dieses Gedicht ist zusätzlich noch formal und inhaltlich gelungen
Gern gelesen. LG Schreibfan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Zitat:
glg Jokal |
||
![]() |
![]() |